Program Specjalny „Droga do zatrudnienia VI"

Print Drukuj
Zapraszamy do udziału w Programie Specjalnym „Droga do zatrudnienia VI"

W ramach programu oferujemy:
  1. Szkolenia z zakresu transportu:
  • Szkolenie podstawowe dla osób ubiegających się o prawo jazdy kat. C oraz kwalifikację wstępną przyśpieszoną dla kat. C, C1, C+E, C1+E,
  • szkolenie podstawowe dla osób ubiegających się o prawo jazdy kat. C+E,
  • szkolenie kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej dla bloku tematycznego C- szkolenie uzupełniające dla osób, które w ramach programu chcą wziąć udział w szkoleniu prawa jazdy kat C+E, ale nie posiadają uprawnień do wykonywania przewozu drogowego rzeczy,
  • szkolenie podstawowe dla osób ubiegających się o prawo jazdy kat. D do B wraz z kwalifikacją wstępną dla kat. D – dla osób posiadających aktualne prawo jazdy kat. B oraz mających nieukończony 24 rok życia,
  • szkolenie podstawowe dla osób ubiegających się o prawo jazdy kat. D do B wraz z kwalifikacją wstępną przyśpieszoną dla kat. D – dla osób posiadających aktualne prawo jazdy kat. B oraz mających ukończony 24 rok życia,
  • szkolenie podstawowe dla osób ubiegających się o prawo jazdy kat. D do C wraz z kwalifikacją wstępną przyśpieszoną uzupełniającą dla kat. D – dla osób posiadających aktualne prawo jazdy kat. C oraz mających ukończony 24 rok życia.
   2. Refundacja wydania dokumentów dla kierowcy (karta kierowcy, dokument prawa jazdy).

   3. Finansowanie kosztu II egzaminu.

Uczestnik:

   1. Uczestnikiem programu może zostać osoba, która spełnia równocześnie następujące warunki formalne:
  • jest osobą bezrobotną zarejestrowaną w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zabrzu,
  • ukończyła stosowny wiek uregulowany ustawą o kierujących pojazdami (21 lat dla osób ubiegających się o prawo jazdy kat. C, D),
  • posiada aktualne prawo jazdy kat. B (dotyczy osób biorących udział w szkoleniach prawa jazdy kat. C, D), aktualne prawo jazdy kat. C oraz świadectwo kwalifikacji na przewóz rzeczy (dotyczy osób biorących udział w szkoleniach prawa jazdy kat. C + E).
Termin naboru:  od 24.06.2024 r. do 05.07.2024 r.

Kontakt:

Zainteresowanych prosimy o kontakt z doradcami klienta pod podanymi numerami lub pod numerem tel. 32 277 90 12.
 
Numer pokoju Stanowisko Nr telefonu
3.01 (poziom III) Obsługa klienta - litery A, B, C, Ć, D, E, F, G, H +48 32 277 90 26
+48 32 277 90 44
3.02 (poziom III) Obsługa klienta - litery J, K, L, M +48 32 277 90 43
3.03 (poziom III) Obsługa klienta - litery I, Ł, N, O, P, Q, R, Ż, Ź
Obsługa klienta - osoby niepełnosprawne
+48 32 277 90 28
+48 32 277 90 33
3.04 (poziom III) Obsługa klienta - litery S, Ś, T, U, V, W, X, Y, Z +48 32 277 90 31
 
 

Załączniki

Regulamin programu specjalnego Droga do zatrudnienia VI
Regulamin programu specjalnego Droga do zatrudnienia VI.pdf 4921 KB
załącznik nr 1 Regulaminu - Formularz rekrutacyjny do programu specjalnego pn. Droga do zatrudnienia VI
załącznik nr 1 Regulaminu - Formularz rekrutacyjny do programu specjalnego pn. Droga do zatrudnienia VI.odt 59 KB
Załącznik nr 2 - Karta oceny formularza rekrutacyjnego do programu specjalnego pn. Droga do zatrudnienia VI
Załącznik nr 2 - Karta oceny formularza rekrutacyjnego do programu specjalnego pn. Droga do zatrudnienia VI.odt 63 KB
załącznik nr 3- Oświadczenie pracodawcy o zamiarze zatrudnienia
załącznik nr 3- Oświadczenie pracodawcy o zamiarze zatrudnienia.doc 121 KB
załącznik nr 4 - wniosek o egzamin
załącznik nr 4 - wniosek o egzamin.doc 115 KB
Załącznik nr 5 - Wniosek o refundację wyrobienia karty kierowcy lub prawa jazdy - wersja czaro-biała
Załącznik nr 5 - Wniosek o refundację wyrobienia karty kierowcy lub prawa jazdy - wersja czaro-biała.doc 109 KB
Informacje o publikacji dokumentu


Zaproszenie na webinar "Warunki życia i pracy w Niemczech"

Print Drukuj

Zapraszamy na webinar

Już 14 maja (środa) o godzinie 10:00 Pan Greg Podeschwa z Agentur für Arbeit Dortmund przybliży realia życia w Niemczech oraz udzieli praktycznych wskazówek dotyczących przeprowadzki, formalności oraz sposobów poszukiwania pracy.

Zapisz się już dziś

https://eures.clickmeeting.com/529646243/register

(decyduje kolejność zgłoszeń)

Załączniki

Warunki zycia i pracy w Niemczech
Warunki zycia i pracy w Niemczech.jpg 173 KB
Informacje o publikacji dokumentu


Nabór wniosków w sprawie zwrotu ze środków PFRON kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej

Print Drukuj

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Zabrzu ogłasza nabór wniosków  w sprawie zwrotu ze środków PFRON kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej.

Termin naboru wniosków: od 28.05.2025 r. do 30.05.2025 r.

Wnioski przyjmowane są od godziny 08:00 pierwszego dnia naboru do godziny 14:00 ostatniego dniu naboru.
Wnioski złożone w dniu 30.05.2025 po godz. 14.00 nie podlegają rozpatrzeniu.

Kwota refundacji: do 45.000,00 zł.

Kompletny wniosek można złożyć w jednej z następujących form:

  1. w formie papierowej – wnioski przyjmowane są w godzinach od 08:00 do 15:00 (30.05.2025 r., czyli ostatniego dnia naboru, wnioski są przyjmowane do godziny 14:00): 
  • w sekretariacie tut. urzędu (pokój  8.05) lub pokoju 7.01 
  • za pomocą poczty tradycyjnej (decyduje data wpływu do tut. urzędu), 
  1. w formie elektronicznej poprzez platformę praca.gov.pl (jako załącznik do PISMA DO URZĘDU), po opatrzeniu wniosku kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym, 
  2. w formie elektronicznej, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym, następującymi metodami: 

Dokumenty do pobrania dostępne są na stronie www.pupzabrze.pl w zakładce „dla pracodawców i przedsiębiorców/dokumenty do pobrania" a także w AKTUALNOŚCIACH na ww. stronie.

Informacje telefoniczne udzielane są pod numerem telefonu: 32 277 90 38.

Załączniki

WN-W (I)
WN-W (I).pdf 307 KB
Dodatkowy załącznik do wniosku o refundację kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej 2025
Dodatkowy załącznik do wniosku o refundację kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej 2025.docx 83 KB
Dodatkowy załącznik do wniosku o refundację kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej 2025 (1)
Dodatkowy załącznik do wniosku o refundację kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej 2025.pdf 309 KB
Formularz de minimis - excel
Formularz de minimis - excel.xlsx 62 KB
Formularz de minimis
Formularz de minimis.pdf 424 KB
zgłoszenie krajowej oferty pracy - wyposażenie
zgłoszenie krajowej oferty pracy - wyposażenie.odt 23 KB
zgłoszenie krajowej oferty pracy - wyposażenie (1)
zgłoszenie krajowej oferty pracy - wyposażenie.pdf 213 KB
regulamin w sprawie zwrotu ze środków PFRON kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej 2025
regulamin w sprawie zwrotu ze środków PFRON kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej 2025.pdf 2897 KB
Informacje o publikacji dokumentu


Pliki do pobrania - refundacja kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej

Print Drukuj

Załączniki

WN-W (I)
WN-W (I).pdf 307 KB
Dodatkowy załącznik do wniosku o refundację kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej 2025
Dodatkowy załącznik do wniosku o refundację kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej 2025.docx 83 KB
Dodatkowy załącznik do wniosku o refundację kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej 2025 (1)
Dodatkowy załącznik do wniosku o refundację kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej 2025.pdf 309 KB
Formularz de minimis - excel
Formularz de minimis - excel.xlsx 62 KB
Formularz de minimis
Formularz de minimis.pdf 424 KB
zgłoszenie krajowej oferty pracy - wyposażenie
zgłoszenie krajowej oferty pracy - wyposażenie.odt 23 KB
zgłoszenie krajowej oferty pracy - wyposażenie (1)
zgłoszenie krajowej oferty pracy - wyposażenie.pdf 213 KB
regulamin w sprawie zwrotu ze środków PFRON kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej 2025
regulamin w sprawie zwrotu ze środków PFRON kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej 2025.pdf 2897 KB
Informacje o publikacji dokumentu


"Mama z ZUSem” – zapraszamy!

Print Drukuj

"Mama z ZUSem” – zapraszamy!

Spotkanie informacyjne o świadczeniach i uprawnieniach z ZUS z tytułu macierzyństwa.

Szczegóły znajdują się w ulotce w załączniku.

Załączniki

Mama z ZUSem
Mama z ZUSem.jpg 1090 KB
Informacje o publikacji dokumentu


Statystyki MRiPS-01 w roku 2025

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu