Program Specjalny „Kariera na start"

Print Drukuj
Program Specjalny „Kariera na start"

Zapraszamy do udziału w Programie Specjalnym „Kariera na start"

W ramach programu oferujemy:
  1. Warsztaty doradcze z zakresu budowania potencjału osobistego pn. „Przystań na drodze do aktywności.
  2. Szkolenie z zakresu budowania wizerunku pn. „Wykreuj siebie".
  3. Bon wizerunkowy w ramach, którego zakupione zostaną strój do pracy oraz usługa fryzjerska.
  4. Szkolenia zawodowe.
  5. 3 miesięczne staże na min. ½ etatu.
  6. Refundacja kosztów opieki nad dzieckiem oraz kosztów dojazdu za okres odbywania szkolenia oraz stażu.
Uczestnik:
Program skierowany jest do bezrobotnych kobiet, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zabrzu.

Termin naboru:  od 11.04.2022 r. do 28.04.2022 r.

Kontakt
Zainteresowanych prosimy o kontakt z doradcami zawodowymi pod podanymi numerami lub pod numerem tel. 32 277 90 12.
 
Numer pokoju Stanowisko Nr telefonu
4.01 (poziom III) Doradca zawodowy +48 32 277 90 07
4.03 (poziom III) Doradca zawodowy +48 32 277 90 09

Załączniki

Regulamin Programu Specjalnego Kariera na start
Regulamin Programu Specjalnego Kariera na start.docx 46 KB
Załącznik nr 1 - Formularz rekrutacyjny kandydata do programu Kariera na start
Załącznik nr 1 - Formularz rekrutacyjny kandydata do programu Kariera na start.doc 202 KB
załącznik nr 2 - Karta oceny formularza rekrutacyjnego do programu specjalnego Kariera na satart
załącznik nr 2 - Karta oceny formularza rekrutacyjnego do programu specjalnego Kariera na satart.doc 185 KB
ulotka kariera na start
ulotka kariera na start.pdf 968 KB
Wniosek o refundację kosztów opieki nad dzieckiem dziećmi do lat 7 lub osobą zależną
Wniosek o refundację kosztów opieki nad dzieckiem dziećmi do lat 7 lub osobą zależną.docx 146 KB
Regulamin refundacji kosztów opieki nad dzieckiem dziećmi do lat 7 lub osobą zależną
Regulamin refundacji kosztów opieki nad dzieckiem dziećmi do lat 7 lub osobą zależną.docx 29 KB
Informacje o publikacji dokumentu


Testy kompetencyjne

Print Drukuj

Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach realizowanego projektu „Wsparcie PSZ w świadczeniu usług w ramach sieci EURES” zakupił dostęp do linków on-line na wykorzystanie testów kompetencyjnych firmy SIGMUND.

Testy dedykowane są osobom bezrobotnym i poszukujących pracy.

Testy badają wszystkie poniższe kompetencje:
1. Zdolność do kierowania
2. Zdolność do negocjacji
3. Zdolność do podejmowania ryzyka
4. Odporność na stres
5. Podejmowanie decyzji
6. Łatwość nawiązywania kontaktów
7. Praca w zespole
8. Samodzielność
9. Delegowanie zadań
10. Adaptacja do nowych sytuacji

Badanie zostanie przeprowadzone wraz z firmą Sigmund, która specjalizuje się w tego typu badaniach. Od 1985 roku firma Sigmund stanowi multidyscyplinarny zespół ekspertów w dziedzinie: zasobów ludzkich i zarządzania, psychologów, informatyków i statystyków,
którzy łączą swoje know-how w celu opracowania obiektywnych narzędzi oceny postaw i zachowań w sytuacjach zawodowych. 

Testy SIGMUND identyfikują i badają kluczowe czynniki wpływające na wydajność i sukces w sytuacji zawodowej. Wszystkie testy budowane są w oparciu o rygorystyczne podejście oparte na metodologii naukowej, która została udoskonalona w ciągu ostatnich 20 lat. Wszystkie testy podlegają kalibracji pod względem: trafności, wiarygodności, rzetelności i skuteczności, co odróżnia je od „psychozabaw” W związku z tym SIGMUND jest światowym liderem testów.

Wszystkie osoby zainteresowane  udziałem w teście proszę o kontakt osobisty z Pośrednictwem Pracy EURES pok. 5.02 , telef. 32 277 90 16 lub mailowy: bura@pupzabrze.pl 

Informacje o publikacji dokumentu


Wstrzymanie naborów wniosków

Print Drukuj

Ważna informacja!

W związku z przygotowaniami do wdrożenia nowych przepisów ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia, Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Zabrzu wstrzymuje nabory wniosków dot. organizacji szkoleń, staży, zwrotu kosztów dojazdu, robót publicznych, studiów podyplomowych, bonów na zasiedlenie, prac interwencyjnych, dofinansowania wynagrodzenia za zatrudnienie bezrobotnego w wieku 50+, na okres od 19.05.2025 r. do 08.06.2025 r.

Bliższych informacji dotyczących realizacji poszczególnych form wsparcia udzielają pracownicy merytoryczni działu Instrumentów i Rozwoju Zawodowego.

https://zabrze.praca.gov.pl/urzad/dzialy

Informacje o publikacji dokumentu


Zaproszenie na webinar "Warunki życia i pracy w Niemczech"

Print Drukuj

Zapraszamy na webinar

Już 14 maja (środa) o godzinie 10:00 Pan Greg Podeschwa z Agentur für Arbeit Dortmund przybliży realia życia w Niemczech oraz udzieli praktycznych wskazówek dotyczących przeprowadzki, formalności oraz sposobów poszukiwania pracy.

Zapisz się już dziś

https://eures.clickmeeting.com/529646243/register

(decyduje kolejność zgłoszeń)

Załączniki

Warunki zycia i pracy w Niemczech
Warunki zycia i pracy w Niemczech.jpg 173 KB
Informacje o publikacji dokumentu


Nabór wniosków w sprawie zwrotu ze środków PFRON kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej

Print Drukuj

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Zabrzu ogłasza nabór wniosków  w sprawie zwrotu ze środków PFRON kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej.

Termin naboru wniosków: od 28.05.2025 r. do 30.05.2025 r.

Wnioski przyjmowane są od godziny 08:00 pierwszego dnia naboru do godziny 14:00 ostatniego dniu naboru.
Wnioski złożone w dniu 30.05.2025 po godz. 14.00 nie podlegają rozpatrzeniu.

Kwota refundacji: do 45.000,00 zł.

Kompletny wniosek można złożyć w jednej z następujących form:

  1. w formie papierowej – wnioski przyjmowane są w godzinach od 08:00 do 15:00 (30.05.2025 r., czyli ostatniego dnia naboru, wnioski są przyjmowane do godziny 14:00): 
  • w sekretariacie tut. urzędu (pokój  8.05) lub pokoju 7.01 
  • za pomocą poczty tradycyjnej (decyduje data wpływu do tut. urzędu), 
  1. w formie elektronicznej poprzez platformę praca.gov.pl (jako załącznik do PISMA DO URZĘDU), po opatrzeniu wniosku kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym, 
  2. w formie elektronicznej, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym, następującymi metodami: 

Dokumenty do pobrania dostępne są na stronie www.pupzabrze.pl w zakładce „dla pracodawców i przedsiębiorców/dokumenty do pobrania" a także w AKTUALNOŚCIACH na ww. stronie.

Informacje telefoniczne udzielane są pod numerem telefonu: 32 277 90 38.

Załączniki

WN-W (I)
WN-W (I).pdf 307 KB
Dodatkowy załącznik do wniosku o refundację kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej 2025
Dodatkowy załącznik do wniosku o refundację kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej 2025.docx 83 KB
Dodatkowy załącznik do wniosku o refundację kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej 2025 (1)
Dodatkowy załącznik do wniosku o refundację kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej 2025.pdf 309 KB
Formularz de minimis - excel
Formularz de minimis - excel.xlsx 62 KB
Formularz de minimis
Formularz de minimis.pdf 424 KB
zgłoszenie krajowej oferty pracy - wyposażenie
zgłoszenie krajowej oferty pracy - wyposażenie.odt 23 KB
zgłoszenie krajowej oferty pracy - wyposażenie (1)
zgłoszenie krajowej oferty pracy - wyposażenie.pdf 213 KB
regulamin w sprawie zwrotu ze środków PFRON kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej 2025
regulamin w sprawie zwrotu ze środków PFRON kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej 2025.pdf 2897 KB
Informacje o publikacji dokumentu


Pliki do pobrania - refundacja kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej

Print Drukuj

Załączniki

WN-W (I)
WN-W (I).pdf 307 KB
Dodatkowy załącznik do wniosku o refundację kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej 2025
Dodatkowy załącznik do wniosku o refundację kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej 2025.docx 83 KB
Dodatkowy załącznik do wniosku o refundację kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej 2025 (1)
Dodatkowy załącznik do wniosku o refundację kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej 2025.pdf 309 KB
Formularz de minimis - excel
Formularz de minimis - excel.xlsx 62 KB
Formularz de minimis
Formularz de minimis.pdf 424 KB
zgłoszenie krajowej oferty pracy - wyposażenie
zgłoszenie krajowej oferty pracy - wyposażenie.odt 23 KB
zgłoszenie krajowej oferty pracy - wyposażenie (1)
zgłoszenie krajowej oferty pracy - wyposażenie.pdf 213 KB
regulamin w sprawie zwrotu ze środków PFRON kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej 2025
regulamin w sprawie zwrotu ze środków PFRON kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej 2025.pdf 2897 KB
Informacje o publikacji dokumentu